Jan 7, 2011

Busy week.

Sorrylah, blog ini sudah lama tidak berusik maka muncullah ada term-nya tersendiri iaitu berHABUK. Saya memang tidak layak digelar blogger tegar. Kehkeh. Bukan apa, idea terbantut untuk menulis since my class scheduled were full and saya pun berlagaklah kononnya due to busy-ness, blog ini menjadi mangsa untuk tidak diusik langsung. Ok, sekian terima kasih.

Nak diceritakan kononnya busy sangat minggu ini, ini adalah salah sebuat faktornya. Kami, UIA students dibalun untuk meng-expressive corner-kan diri agar jati diri serta keyakinan para pelajar kuat. *ada ciri-ciri dean tak? :)

Inilah saat groupku meng-expressivekan diri kami. Tenyata saya (beranak patanah tu haa) harus berada dibelakang, dimaklumkan alasannya kerana tinggi. As always, dah biasa dahh :p

Alhamdulillah, semester ini Allah nak uji. Dikelilingi rakan-rakan yang cukup pandai serta CANTIK, terasa rendah diri ini. Takpa, ini pemangkin semangat!

Siapalah saya dikalangan mereka..

Takpa, bertekad lepas ini saya akan sedaya upaya update blog sekerap yang mungkin. Hehee

Yoon A, SNSD
Wanita ini sekali lagi menjadi benchmark saya untuk menjadi kurus sepertinya-h! Hwaiting! :)

P/S:
1. Poetry telah naik ke tangga 1, Liinguistic jatuh ke tangga ke-100. Tahniah Poetry, kerana buat saya jatuh cinta dengan anda. 
2. Exam sudah mahu dekat, tetapi saya masih pura-pura tidak sedar. Sekian terima kasih.

No comments: