Jan 9, 2011

inilah lelaki zaman skrg.

Bab yang paling aku tak suka adalah part nak tackle. Minta maaf, sorry, aku tak layan buat masa ini. Lagi-lagi dengan kau yang suka gunakan agama nak main-main dengan aku. Memang aku pantang sangat. Haih, apa point kau ckp dgn aku "dulu aku tabligh la, sekolah agama lahh" and you're telling me all those kisah nabi yang suppose nak impress aku while you talk? Again, sorry aku tak layan. Ini adalah namanya orang gunakan agama untuk tackle perempuan.

Agama. One important thing. Aku sangat tak suka orang main-main dengan agama. 'To those who care about AdDin, Insyallah Allah will care you back'. I don't have any right to point you out, but let Allah judge that. Sekian terima kasih.

P:S/
1. Sakit hati. Lelaki semua hampir sama. So, kawan, hati-hati.

No comments: