May 25, 2011

Dia nampakkan jalan.

"Atun, look. Allah gives us things that we need, not the things that we want. Mungkin menjadi mc untuk taaruf week bkn yg terbaik utk atun. Inshaallah, rezeki jadi mc ni bukan stkt taaruf week sahaja. Takpa, betulkan niat. Jgn sedih sgt. Buck up! Atun bkn xlayak. Its just that Allah has something better 4 u syg :)"

Those words really mengesan very deep down in my heart. After having that audition, I feel like I was not myself. I keep blaming myself for not doing the best. Really, Im not what I am capable of during the audition. Everyone knows how they were, kan?

Mungkin inilah cara Dia menampakkan jalan. After all these times, aku hanya selesa dengan pujian dan lupa siapa memberi kelebihan itu pada aku. Aku lupa, siapa yang beri aku kekuatan dan keistimewaan itu.

Betul kata Farhana Ehsan, "Its okay, cry your heart out, spill. Jgn pendam. Bersangka baik dengan Dia, He knows best. Mungkin dia pelihara kau drpd unwannted things during taaruf week."

Mmg betul kata dia. Aku KENA bersangka baik. Maybe bukan ini terbaik buat aku, ada lebih baik. kan? :')

No comments: